با توجه به بالاتر بودن احتمال تلفات تریلی تراکتور از میانگین کشوری، در نمودار 4 مشاهده می شود که بار دیگر استان های سواحل کانتابریا و دریای مدیترانه بیشترین احتمال را داشتند، در حالی که استان های مرکزی و اندلس کمترین احتمال را داشتند.
تصادفات نسبت به میانگین کشوری این تفاوت ممکن است به دلیل این واقعیت باشد که در کاستیا-لئون، کاستیا-لامانچا، آراگون، اکسترمادورا و اندلس غربی، کرت ها به طور کلی منظم تر، بزرگتر، با شیب کمتر (شکل S3) و اختصاص داده شده به محصولات گسترده
همانطور که در قسمت مقدمه اشاره شد، مشخصات تراکتور یکی از عوامل اصلی تصادفات منجر به فوت بوده است.
بنابراین، لازم بود که نوع تراکتورهای هر جامعه خودمختار (AACC) با استفاده از داده های رسمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
ROMA اطلاعاتی را در مورد ثبت نام های انجام شده هر ساله توسط AACC به ما ارائه کرد. این اطلاعات منعکس کننده بازار ماشین آلات کشاورزی به طور کلی و تراکتورها به طور خاص بود.
جدول 2 تعداد تراکتورهای جدید و خرید تراکتور دست دوم ثبت شده در هر یک از مناطق خودمختار را بر اساس محدوده توان بر حسب کیلووات نشان می دهد.
وزارت کشاورزی، شیلات و غذا با این حال، باید در نظر داشت که اگرچه در این کار دوره 2010-2019 را تحلیل کردیم، اما در مورد قدرت، از سالهای 2010 و 2011 استفاده نشد، زیرا محدوده طبقهبندی یکسانی نداشتند و در نتیجه قابل مقایسه نبودند.
با توجه به جامعه خودمختار، جدول 2 نشان می دهد که اندلس با بیشترین تعداد تراکتورهای جدید ثبت شده در محدوده توان 70.1 تا 90 کیلو وات، با تقریباً نیمی از تراکتورهای جدید خود (45.41٪) در این محدوده بود.
به طور مشابه، در کاستیا-لامانچا این نوع تراکتور رومانی بیشترین خرید را داشت. با این حال، کاستیا-لئون جامعه خودمختاری بود که قدرتمندترین تراکتورها (49.61٪) را با توان بیش از 110 کیلووات خریداری کرد و پس از آن آراگون (37.55٪) قرار گرفت.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.